Hemma igen

Pizzerian i Häljarp hade tydligen stängt idag. Fan också!

Stack in till Rhodos istället, det var mumsigt det med! Dock så hade vi någon bakom oss som aldrig kunde sluta hosta? Lite irritationsobjekt om man säger så, men det fungerade ändå!

Nu ska jag fylla i lite papper till musikhögskolan, sen får man väl träna lite på gitarren tror jag. Ska spela lite gitarr för dem också på intagningen och hoppas på att det ger lite pluspoäng, har ju inte spelat ett år ens, haha! Riktigt nervös är jag. Jaja, det får gå som det går.. tror jag.

Har fotograferat lite med kameran, och nej, jag är inte nöjd med mitt fejs, men jag tycker det är kul att fotografera och utvecklas. Ska även fotografera Michelle nu någon dag kom vi överens om, så hoppas på fint väder för tusan.
Ska bli så kul att fotografera den lille söte!




Torra läppar, jag vet! Det är vinter.. =)

1 kommentarer
Postat av: Michelle

Bilderna blev ju visst bra!

Jag vill också ha en sån fin kamera!



Ah, ska bli mega kul! Mega kul att du frågade, har aldrig fått ett sånt erbjudande. Jag blev helt överglad! :) Ja, jag hatar att vara sjuk! Äe, men det var kul i skolan. :D

2009-01-26 @ 20:43:41
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0