2009.01.30 - Det är helg!

Herregud, äntligen. Det är helg. Så underbart det känns.

Min fredag har varit underbar hittils, och jag vill tacka Michelle & Paulina.
Vi slutade tidigt idag, vid kl 12 rättare sagt, och då ska vi först ner till kaféet Madde's,
där bjöd kära Michelle på en chokladmuffin, SÅ GOTT! Så jävla snällt av henne.

Sen var allihopa hungriga fortfarande, haha, så vi stack till Subway och käkade.
Det var mumsigt som fan, tror vi alla var eniga om det.

Sen vidare till H&M, där vi träffade Frida och hennes sjukt trevliga kompis som jag tyvärr vet namnet på, hon verkade jättetrevlig i alla fall. Och vi alla råkade nog kära ner oss i ett par sjukt snygga skor inne på H&M, men palla att dem kostade 298:-, haha. De var så plastiga och hårda att de knappt var värda en hundralapp, men OJ så snygga!

Gina Tricot fick också ett besök, och där fyndade ju jag då. Hittade de klassiska fodralklänningarna från förra året, på rean! Köpte en svart och en vit. Den vita funderar jag på att ha på min student, vill inte ha en alldeles för fin och dyr klänning då, vill ha en vanlig vit & figursydd klänning, så den är perfekt, hittils. 49:- stycket i alla fall! Skit fina!

Nu är jag hemma efter en dryg bussresa, och skulle vilja hitta på någonting.. men vet inte vad. Suck..
Jaja. Vad ska ni hitta på ikväll? Några idéer?


Mums..
2 kommentarer
Postat av: Zäta

låter som en trevlig och rolig dag :)

2009-01-30 @ 17:00:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: frida

dalia heter hon & hon tyckte du var oehört trevlig också:D

2009-01-31 @ 18:05:46
URL: http://www.marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0