2009.01.28 - Trött som fan.

En heldag med musik i skolan, man blir ganska trött av allt ljud runt omkring hela tiden, det är så intensivt, men helt okej.
Alexandra höll i sin lektion idag, och det gick asbra. Vi var lite rädda i morse då typ hela klassen kom för sent, haha. Det var bara hon och jag där, men det blev ju bättre sen.

Hon hade valt "Sweet Home Alabama", och det var ju en asbra låt till en ensemble lektion! Det gick kanon.
Jag skulle egentligen körat, men hjälpte Jesper i min klass rätt mycket med pianokompet i bakgrunden, det blev jättebra till slut!

Så, nu sitter jag själv här och funderar över någon låt till min ensemblelektion, är lite kluven. Sonata blir det inte i alla fall, det är mina älsklingar, så deras musik rör jag inte, hahaha!

Har ni förslag på någon riktigt bra låt får ni jättegärna skriva ner det lite snabbt. Har lite alternativ, men vill nog ha lite fler!

Nu blir det musikplugg för min del, ska nog koncentrera mig på projektarbetet, det var ett tag sen.
Men först, Panodil Zapp!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0