2009.01.27 - YES!

Jag klarade religionsprovet, mer än vad jag trodde!
Tydligen var det 7 av 13 i klassen som hade IG, och det berodde faktiskt på
att nästan hela klassen glömt övriga anteckningar som vi hade utöver instuderingsfrågorna.
Och jag blev skitnervös, trodde fan jag var en utav dem som fått IG, jag HATAR IG, det är inte jag bara.

Så, ett glädjetjut hördes över klassrummet när jag såg att jag fått 26, vilket var över VG gränsen, HAHA!
Det jobbiga var dock att, hade jag bara läst och påmint mig själv om de övriga anteckningarna (som jag för övrigt kunde, men inte kom ihåg direkt) så hade jag fått MVG, riktigt störigt.

Men snacka om lättnad! Det kändes som om en stor sten föll från mig, underbar känsla.
Nu sitter jag här och har tråkigt. Ska in till stan sen med familjen, brorsan ska på trumlektion
och jag själv ska till Netto och köpa billiga konstnärssaker, jag är ju amatör, haha!

Vill dock ha lite sällskap, hade varit trevligt idag.. well weeeell.

Får se om jag gör något vettigt idag. Blanketten till musikhögskolan måste skickas iväg idag iallafall. Så är det bara.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0