2009.01.22 - Socialt reportage

Suttit mer än en timme vid Publisher nu och satt ihop det sociala reportaget vi har till svenskan.
Det blev mycket snyggt, och jag är ju perfektionist, är grymt petig med massa olika saker.

Redigerade ju lite bilder, och fick fram en bild som jag tror passar vårt reportage väldigt bra, så känner mig
ganska nöjd på den biten! =)

Nu ska jag ner och duscha, och jag bara måste sen filmen "Little black book" med Brittany Murphy. Hon och Hillary Swank älskar jag som skådespelerskor, och Jennifer Aniston! Naturliga, roliga och söta tjejer. Underbart att se på filmer med dem, haha. Speciellt Brittany Murphy är alltid så galen, sprallig och rolig i sina filmer, älskar det.

Här får ni se bilden jag valt till reportaget.
Jag har copyright på alla mina bilder!


Högskoleutbildning nästa kanske?
3 kommentarer
Postat av: Nipplen

Ja, bilden passar perfekt till vårt reportage! :)

Kan kan tro att du är lycklig nu när du har din kamera, haha! :D

2009-01-22 @ 20:58:27
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: Elle

Hih, ALLA har copyright till sina bilder! Man behöver inte ens skriva ut det. Men ja jag vet att vissa inte förstår bättre. :)

2009-01-22 @ 21:51:18
URL: http://elnore.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-22 @ 22:43:41
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0