2009.01.22 - Äntligen hemma!

Kom hem för ett litet tag sen.
Kl 9.00 var det körskola för min del, klarade motorväg jättebra idag, jippi.
Fick även reda på att jag snart ska på halkkörning.. nervöst? Haha, ja!
Efter bara 4½ månad ska jag till halkkörning, wohuu! Haha!

Efter det bar det av till skolan för att träffa Paulina & Michelle och skriva på svenskaarbetet,
vi är så jädrans duktiga! Det blev faktiskt väldigt bra, så nu har vi en jättebra grund.
Ska fixa några små saker här och där, sen tror jag nog vi är nöjda.

Sen efter det bar det av till Helsinborg, brorsan skulle till tandläkaren sen skulle vi handla lite.
Föräldrarna handlade på City Gross i Hyllinge, medans jag och min bror kollade runt på Familia.
Där är så fint och mysigt.. vi tog en fixa också.. haha, det var gott!

Nu sitter jag här och redigerar lite bilder jag tagit med min älskade och saknade kamera.
Fotograferat lite bilder till vårt svenska arbete, vi gör ett reportage nämligen.
Dem blir ganska häftiga. Hittade lite medicin utbildnings böcker här hemma också, så här har jag legat
på mitt golv och fotograferat som en galnning. Måste spara ihop pengar till en blixt, den inbyggda är ingenting att ha alltså. Men har inte pengar just nu, så det får tyvärr vänta lite.

Sen blir det pianot för min del. Sitta och lära sig ett stycke inför musikhögskolan, har inget val! Men det är alltid kul att lära sig någonting nytt!

Kanske lägger upp någon utav bilderna jag tog innan lite senare, får se om jag blir tillräckligt nöjd! Så självkritisk man är. Haha!
2 kommentarer
Postat av: Zäta

jag vill också kunna spela piano :)

2009-01-22 @ 19:49:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Jenna

Är du duktig på att spela piano? hur länge har du spelat ? (:

2009-01-23 @ 19:12:21
URL: http://jeennaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0