2009.01.21 - Min kamera är hemma!

Kom precis hem. Direkt efter skolan stack jag och pappa till Media Markt och hämtade min kamera,
jag är överlycklig. För exakt en månad sedan lämnade jag in kameran, EN hel månad.
Så nu tänkte jag skriva färdigt mina noter, fixa itunes på datorn, kolla lite på projektarbetet,
och sen ska jag fotografera lite tror jag, annars får det tyvärr vänta tills imorgon.

Hade musik i skolan idag, hela dagen. Carl hade ensemble ledning idag, och hade valt en låt som hette någonting i stil med "Drugs don't work" med The Verve eller vad dem hette. Ganska bra låt faktiskt, väldigt fin ackordföljd.
Mycket moll, det tycker jag om, haha! Han gjorde det ändå bra för att vara först ut av alla i klassen,
det är alltid lika jobbigt att vara först, så är det. Lättare att lära sig från andras misstag i sådana lägen.

Så, nu har jag fullt upp, kan inte sitta och skriva en massa här just nu, haha!
2 kommentarer
Postat av: Bettan

En kram till dig på kramensdag!

Lycka till med fotograferingen!

2009-01-21 @ 16:38:11
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Heyli [Just nu: Bloggdesignutlottning!]

hehe eller hur, jättesvårt att välja! finns bara en jag inte riktigt gillar och det är wolf and raven, men skulle jag lyssna på den ett par gånger så lär den bli bättre och bättre, det vet jag :p

2009-01-21 @ 20:50:02
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0