2009.01.20 - Vad glad jag blir!

Tack till alla er som kommenterar i min blogg, blir superglad av alla era kommentarer.
Det gör hela min dag!

Det var någon som hade skrivit att jag skrev intressanta saker och att bloggen var fin osv,
och att jag gärna kunde besöka dennas blogg och kolla runt, men tyvärr hade inte denna besökare
lämnat sin blogg adress eller namn, utan blev tyvärr anonym, så frustrerande!
Jag ville ju tacka, den kommentaren gjorde hela min tisdag underbar, blev så glad!

Idag hade vi religionsprov, och det gick okej. Hon hade tagit med saker på provet som vi inte direkt pluggat på.
Många utav oss trodde ju att det räckte ungefär med instuderingsfrågorna, men tydligen inte.
Lite synd, men jag tror jag klarar VG iallafall, för alla mina andra svar var skitbra, haha! =)
Jag är nöjd ändå, men det känns frustrerande, för sen berättade lärarinnan för mig vad det var som jag inte kom ihåg,
och vad tror ni händer då? Jo, jag kunde ju allt.. men när jag väl satt och skrev kunde jag verkligen inte skriva ner det, kom ju inte på det.

Har ni också varit med om det någon gång? Frustrationen är på topp då, SUCK!
Men det får gå bättre på de andra religionerna istället. Nästa är islam, och den är faktiskt jätteintressant.
Där finns ju så mycket att lära, jämfört med kristendomen som folk har tjajat om sedan man föddes, man blir lite trött på det ibland!

Nutida konsten är också på G nu. Vet precis vad jag ska göra. Vi ska ha en utställning som heter "Junk Emotions" där vi ska göra ny konst utav återvinningsmaterial av något slag.
Nu måste jag bara få tag på en tom canvastavla, måste åka till Netto och se om dem har några över. Vet ju precis vad jag ska göra! Massvis med idéer!

Idag blir det att skriva noter.. vet ni hur det är? Tråkigt, haha!
Musikhögskolan kunde tydligen inte ta emot noter som var en halv tonart för lågt så nu kommer min dag gå åt att skriva om alla noterna till en halv tonart upp.. EN HALV TONART! Så irriterande, haha. Det är ju ingenting.
Men jag har inget val. Noterna ska vara inskickade om tre dagar, så det måste göras.

Någon som kan rekommendera någon rolig film till ikväll kanske för att pigga upp mig? =)
2 kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha ska du göra en tavla? Hade jag tänkt med :P

känns lättare att jobba själv med detta projektet tycker jag, vilka material ska du använda? tänkte bara så vi inte funderar på samma sak haha blev lite nervös nu haha ;)

2009-01-20 @ 17:33:21
URL: http://egodiiva.bloggsida.se
Postat av: Alexandra

haha min ide är typ att jag ska ta massa svart mosaik sen lite mindre grått och jätte lite vitt sen göra hela ytterkanterna i svart, sen mitten i grått och allra längst in i mitten ska där vara lite vitt, har redan kommit på namnet med haha "Tonårstankar" haha slog mig på lektionen innan idag ;)

2009-01-20 @ 22:25:21
URL: http://egodiiva.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0