2009.01.16 - HELG!

Det är helg gott folk, och det känns alldeles underbart.
Har inte varit hemma idag förrän nu i eftermiddag.

Efter skolan bar det av till Halméns, och var där ett bra tag.
Innan vi skulle ta tåget hem igen så stack jag inom Gina Tricot
och hittade ett par stentvättade GRYMT snygga jeans jag letat efter länge.
De har inte haft dem på så många ställen direkt, så blev jätteglad. Det bästa var
att de låg under en REA hylla, jippi.
Fast, dem är dock 34 i längd, vilket är ganska långt för en kortis som mig, men det är snyggt att vika upp,
sen kan min mamma sy upp dem mycket snyggt också.
Fast.. dem är 25:or, så får se om dem går på. Vet inte om det är så jättemycket stretch i dem.
Är det någon som annars är intresserad av dem? Haha!

Nu ikväll ska jag antagligen se "Runaway Bride" med Julia Roberts på kanal 5, vet inte om det finns någonting annat att se? Hoppas dock på sällskap.. känns lite tråkigt annars.

Nu ska jag ligga på soffan och kolla 2½ men, haha. Sen ska jag plugga lite låtar till musikhögskolan.
Det får bli "Cryin'" och "Son of a preacher man". De flesta tyckte Cryin', så ska försöka mig på den!

Dock är jag lite förbannad. Senast den 23:e januari ska noterna vara inskickade på den egna låten man valt, men jag har ju lite frågor ang. det, och har skickat flera mejl till den ansvariga, och hon vill tydligen inte svara.
Hur fan gör man då? Jag blir så arg när man behöver lite hjälp, och dem inte svara på över 3 dagar.
Dåligt som fan. Och är hon inte där, då får dem ju för tusan ha någon mer som hjälper till, klart att man har frågor.

Vad ska ni hitta på i helgen?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0