2009.01.15 - Ny dag

En ny dag.

Började med körskola kl 9.00, och lite körteori efter det.
Gick superbra.

Efter det var det över en timme tills min buss gick hem, funderade på vad jag skulle hitta på.
Hittade umgänge sen, och det gjorde min dag mycket bättre.

Har haft en fantastisk dag, och är så glad att jag fick det med tanke på hur jävla dåligt det var igår, och så ledsen jag var igår. Jag var knäckt.
Men, idag är det mycket bättre.

Varit ute mycket och gått, pratat och skaffat nya hopp med en person, och t o m fått uppleva solen och blå himmel!
Här är fantastiskt underbart väder. Det påminner mig om hur mycket jag verkligen längtar tills våren!
Alla fina kläder, väskor, skor.. Ge mig! Då närmar ju studenten sig också.. så kul det ska bli.

Min studentfest ska slås ihop med min mammas 50 års fest, så det blir dubbelt upp, dubbelt så kul!

Nu ska jag plugga religion, plugga musikteori och förhoppningsvis hinna med någonting med mitt projekt. Jag hinner inte riktigt allt känner jag.. men jag måste försöka slappna av, och ta det lite lättare.. det är svårt när man heter Madeleine Liljestam, haha!

Skriver ikväll igen! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0