2009.01.13 - Roligt idag!

Trots en stor håla i vårt schema idag, blev det ändå lyckat.
Jag, Michelle & Paulina hade det skitkul. Vi verkade trötta allihop, så det blev ju dessutom lite fnittrigt, haha!

Är hemma nu i alla fall, och trött som fanken!
Men vill tacka ovanstående för en bra dag, det behövdes faktiskt!

Har fått ett paket från Haléns idag, beställt två bodys, en vit och en svart.
Ska prova dem, älskar bodys! Haha!

Jag & Michelle pratade om tatueringar idag, nu vill jag verkligen göra min sonata tatuering!
Nu blir det religions plugg, prov om en vecka!


Hade ingen ny bild idag.. får bli både färg och inte på gårdagens! =)
1 kommentarer
Postat av: neeeeea

snygg(a) bild(er) :)

2009-01-14 @ 22:36:37
URL: http://crystallips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0