2009.01.12 - Fem månader kvar!

Idag är det exakt fem månader tills vi tar student, wohuu!
Dock så var det annars en tråkig måndag med en två timmars håla.
Men idag gick det jättebra på trafikutbildningen, och även musikteorin.
Kändes som om vi fick en del gjort på teorin, DET BEHÖVS!

Några veckor kvar.. sen ska man sitta där på musikhögskolan och göra teoriprov, haha! Jisses.
Ska dock ta lite privatlektioner också hos min sångpedagogs vän. Han gav mig ett superpris, och är ju bara så snäll.
Tror jag nämde sist att han är proffs.. riktigt proffs. Så, där kommer jag förhoppningsvis lära mig en hel del.
Om jag inte gör det är det bara för att jag är trögtänkt i så fall, så det är ju upp till bevis.

Nu är jag jädrans trött och hungrig, och undrar vad pojkvännen gör? Han har ju inte hört av sig, inte ens sms.. Buhuu.
Får väl se om han hör av sig, jag måste plugga som fan i alla fall.. noter, efter noter..

Fick i alla fall beröm av några elever på skolan idag pga. julavslutningskonserten. När jag gick förbi för att handla i kiosken hörde jag i bakgrunden: "Fan, var inte det hon som sjöng Christina Aguileras låt?" (Jag sjöng ju Hurt.)
Så kallade dem på mig och bara berömde mig till tusen, jag blev sjukt glad! Att människor kan visa sådan glädje, och faktiskt våga säga någonting. Det gjorde ju hela min dag! Det uppskattas. Istället för att folk ska vara avundsjuka så att dem blir helt gröna i huvudet, det är ju så tråkigt.


Jag idag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0