2009.01.11 - Ont i mitt knä!

Idag när vi hoppade in i bilen efter sånglektionen, så small det till i mitt knä när jag satte mig i bilen.
Jag råkade vrida det lite konstigt bara för att kunna komma in, bilen bredvid hade nämligen ställt sig oskickligt nära.

När jag väl kommer hem märker jag att jag får mer och mer ont.. Så typiskt. Gör ont varje steg man tar. Jättejobbigt. Har fått ett blåmärke också vid stället där jag har ont, och det är precis vid ledbandet, så antar att jag sträckt det en aning.

Så nu sitter jag med bandage, mitt skissblock och filmen "A lot like love" på tv4 (för övrigt är jag helt obeskrivligt trött på den där jädrans reklamen hela tiden! En gång var 45 minuter är okej för mig, men inte efter 10 minuter!!!),
Filmen är helt okej, en charmig och mysig film med massa pussar och kramar. Så mysigt!

Bjuder på en bild på mig själv denna kväll. Sitter i min JÄTTE stora t-shirt som är min favorit pyjamas.
Den är i storlek XXXXL, och den är bara så mysig!!

God natt sen för min del!


It's meeee!
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Du är så söt kära du! :)

Vi borde ta tag i att ses ngn dag, det hade varit skoj, vi hade ju så mycket att prata om jämt på msn förr haha :) Kram

2009-01-12 @ 00:56:05
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0