2009.01.09 - Första dagen i skolan!

Skolan började idag, och det var okej, IDAG.
Egentligen skulle vi sluta svenskan 11.40, och börja Arbetsmiljö kunskapen vid 13.40,
och lärarinnan vi skulle ha på Arbetsmiljön var inte där idag.. jag tycker mycket om henne, hon är en riktigt bra lärarinna,
men det var faktiskt skönt.
Men, det är inte hennes fel, utan schemaläggarnas, men hur fan kan man lägga två timmars håla mitt i allt på både måndag och fredag? Är så jävla trött på att våra schema alltid ska bli knepiga.
Förra året hade de glömt en hel kurs, vår Körsång A. Det är så tråkigt.
Så.. nu på fredagar hädanefter sitter man från 11.40 til 13.40 och bara glor.. musikrummen är ju fullproppade jämt, och där sitter alltid någon som har gitarren på högsta volym.. Suck..
Även på måndag, då har vi ind.val från kl 8 - 10, sen har vi håla fram till 12 någonting, och sen har vi lektioner fram tills 15.05... hade vi bara kunnat flytta upp alting hade det varit bra.. men det går inte.
Ingen utav oss kommer ha energi kvar till musikteorin som börjar vid 14 tiden.. då är man helt slut när man bara suttit och väntat, och redan är trött.. också är det ju måndagar.

Typiskt, jag som verkligen vill lära mig mer musikteori.. varför sätter dem inte en sådan viktig lektion tidigare när man har mer energi? Ahh, jag blir tokig. Vi har haft så mycket hålor förr, varför måste vi ha det nu också? Förra estet 3:orna hade ett skitfint schema, med precis samma lektioner som vi har nu.. Dem hade jättebra tid till sina projektarbeten också. På torsdagar och fredagar hade de en lektion ganska tidigt, sen slutade de och hade tid till projektarbetet.
Nä, vi får istället sitta och glo i en tom och tråkigt korridor i två timmar. Usch så arg jag är.

Vad ska ni hitta på i helgen? Imorgon ska jag i alla fall gör en sak. Sova!
Har någon tips på bra filmer som visas på tv ikväll? Eller kanske något man kan hyra?
Vill se någon RIKTIGT bra film!

Detta är då jag idag, och ja.. jag har naturligt lockigt hår, men jag älskar min plattång, haha! Men har faktiskt inte orkat platta håret nu denna gång.. det tar en timme för mitt tjocka hår, och det krävs energi, och ingen huvudvärk för att orka! =)


C'est moi..
1 kommentarer
Postat av: Fanny

Oj, började du skolan idag! Jag började igår!

2009-01-09 @ 19:05:27
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0