2009.01.08 - Körskolan

Stack till körskolan kl 9.00, hade körlektion.
Körde på motorväg, så läskigt, haha, men det gick skitbra. Ska göra det nästa vecka också så man vänjer sig.
Ska ut och övningsköra med mamma snart förhoppningsvis, inte idag dock, tror jag inte i alla fall, men någon gång nästa vecka.

Vad händer imorgon? Jo, skolan börjar.. Och jag är INTE glad för nya schemat.
Hålor överallt, bara för att vår kulturhistoria är slut nu, det är för jävligt.
Blir så förbannad. Esteternas scheman blir alltid så, massvis med hålor. Det är så mycket onödigt tid man bara sitter där i korridoren och glor, och det blir ju inte bättre av att Netto ska flytta ifrån också när man har gångavstånd dit.
Usch nä, så tråkigt.

Får jobba lite med projektet sen, måste samla lite energi först.
Hittade dock lite fina grejer inne i stan. En svart poloklänning, en vit långärmad baströja och en vit bh från Lindex, också även ett litet lackpennskrin på Lindex som jag fastande för. Det är egentligen till för sminkpennor och liknande, men det fungerar ju lika bra till vanliga pennor.

Lägger förhoppningsvis upp lite bilder sen, har lite att göra nu! =)
2 kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Lycka till med körandet. :)

2009-01-08 @ 14:02:32
URL: http://gilraen.se
Postat av: Tina

Hej



Vi pratades vid på BT, jag skulle gärna vilja ha mer info om er duo, vad ni har för repertoar och vad ni har för instrument. Har ni full utrustning själva eller behöver vi ordna någonting? Hur länge spelar ni? Kan ni ordna med pausmusik?



Många frågor, men jag är tacksam för svar.

Hälsningar Tina





2009-01-08 @ 15:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0