2009.01.08 - Huvudvärk

En röd tråd i mitt liv har varit min förbannade huvudvärk.
Fick medicin en gång, men den är även till för de som har högt blodtryck, och jag har redan ganska lågt blodtryck så det resulterade i att jag nästan svimmade.

Så hela dagen har jag haft denna riktigt jobbiga tryckande och värkande huvudvärk, och har inte kunnat göra mycket alls. Så fort man rör huvudet gör det ont.. usch!

Och ja, jag har tagit Panodil Zapp, ätit dem tre dagar i rad nu, men det går tydligen inte bort ändå. Det suger.

Så, imorgon bitti är det upp vid 6 (jippi) och hoppas på att jag inte har huvudvärk.

Har i alla fall spanat in H&M Divided på nätet.. och önskar att jag tjänade en massa pengar.
Dessa två fantastiska plagg har jag fastnat för, men har inga pengar till dem.. Suck!



Snygg jacka, 498:-


Så attans snygg liten kofta, 198:-

Så, om någon snäll människa bara känner för att köpa detta till mig, så storlek 34 tack! Hahaha!
Skämt åsido.. men drömma får man väl? =)
1 kommentarer
Postat av: Jeanna

svar: hehe vad kul att du gillar dom :)



vilken snygg jacka och koftan var ju så jäkla söt! :D

2009-01-09 @ 16:36:45
URL: http://clotheswithbenefits.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0