2009.01.07 - Inbjudningskort!

Idag har jag inte mått alldeles för bra.. så har tagit det ganska lugnt.
Har suttit och pillat lite med inbjudningskorten till min och mammas fest i juni, dem måste skickas ut snart nämligen.
Hälften som vi ska bjuda är från mammas sida, och de bor i Östergötland, så, till hänsyn för dem så skickar vi ut det tidigt så de kan planera och boka in sig på vandrarhem/hotell/bed&breakfast osv.

Det ska bli jätteskoj, jag längtar verkligen tills studenten, och jag hoppas det går fort nu denna terminen. Jag vill så gärna komma in på musikhögskolan. Första försökte är det inte många som kommer in på.. jag vet, men jag kan i alla fall få visa vad jag kan och hoppas precis som alla andra. Men, nervös är jag.
Noterna på den låt man ska framföra ska även vara inne senast den 23:e januari, och jag har ännu inte fått tag på mina. Letar som en dåre, skitsvårt.
Så är det någon som har noter på låten "Alone" med originalgruppen Heart (Celiné Dion har också gjort den), så hojta till. Och nej, inga ackord, utan fullständiga noter är det som gäller! =)

Imorgon kl 9.00 ska jag övningsköra på körskolan, då ska Madeleine ut på motorvägen, haha!
Också blir det ju såklart repetition av alla proven.. man har ju inte direkt läst någonting över julen.. men det går nog bra.

Skolan börjar på fredag.. men så har man ju helg direkt, så det är ju en liten mjukstart, skönt!
Vad ska ni hitta på till helgen? Jag själv har ingen aning..

Några utav "dekorationerna" från inbjudningskorten finner ni nedanför!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0