2009.01.06 - Projektet

Blev ganska lite jobb med projektarbetet idag.
Ärligt talat var jag totalt trött.

Jag har knappt haft jullov. Jag har hela  tiden jobbat med diverse inom musik, mest projekarbetet,
också har jag haft svårt att sova för att jag har tänkt mycket på hur jag ska planera allting.
Jag känner mig helt sönderstressad, helt sjukt jobbigt är det.
Och då känns det inte så mycket bättre att skolan börjar på fredag.. suck.
Hoppas vårterminen går fort och att det mesta flyter på, jag orkar inte med en sådan termin som min hösttermin 2008 var. Aldrig varit med om något så fruktansvärt.

Kom en bit idag på projektarbetet, fick iallafall ihop minst en halvtimme!

Nu ska jag i alla fall jobba vidare lite med mina och mammas inbjudningskort till vår ihopslagna student- och 50års fest vi ska ha den 12 juni. Under tiden ska jag kolla på en film som går på kanal 6.
Nedanför finns en liten tjuvkik på inbjudningarna! =)

(Sammanlagd arbetstid: ca 30 minuter)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0