2009.01.05 - Vackert väder!

Idag har det varit kallt, men så underbart väder det har varit. Friskt och ljust!
Var på Halméns idag, och det var lika kul som vanligt, haha. Köpte med ett par
fina hörlurar med hem för vi ska börja spela in sång, måste ha bra hörlurar då såklart.
Fina AKG lurar, kostar ca 1800:-, ska bli ett rent nöje.

Har sökt in till musikhögskolan för några veckor sedan, och nu börjar förberedelserna.
Jag känner mig helt oförberedd faktiskt. Jag vet att jag kan en hel del, men det känns som om jag inte
lärt mig tillräckligt med tanke på hur duktiga alla andra kommer vara där.
Men jag får väl visa det jag kan, och hoppas på att det duger! Mest nervös är jag inför gruppledningen.
Man ska i 15 minuter leda en grupp igenom ett musikstycke, och jag känner som så att,,, ja, jag vet inte.
Känner mig så liten bara, och sedan är jag ju rätt så blyg i början. Men jag får göra som jag gjort förr,
spela att jag är självsäker, det fungerar faktiskt. Trots att man är ett nervvrak på insidan, så ser man jävligt självsäker ut och agerar självsäkert, så hoppas att det fungerar när jag söker in. Jag blir grymt nervös bara jag tänker på det!

Nu ska jag snart ner till studion och låsa in mig, haha.


Inte lång tid kvar...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0