2009.01.01 - Nytt år!

Hoppas att alla fick ett härligt nyår. Min blev lugn, avslappnad, med mycket god mat.
Jag firade med min familj, farmor och min älskade fästman David. Jag är fortfarande mätt och belåten, men ganska slö.
Vädret är väldigt fint här, så det får bli en promenad sen med familjen och ut och leka med min lilla vovve.

Jag ser fram emot detta nya året, det ska bli spännande, speciellt med studenten och allting.
Kan inte förstå det. Detta året fyller jag hela 19 år,  och jag kommer ta studenten efter 12 års studier.
Det känns helt sjukt, helt galet! Känns som om tiden bara flyger förbi, och under tiden händer en himla massa nytt som man måste lära sig. Jag måste ju börja jobba efter studenten, men med vadå?

Många tankar far runt i huvudet, men just idag ska jag inte bry mig, bara vila och ha det gott!

Hur var er nyårsafton?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0