The Sims 3 Release

Tanken slog mig idag. 4 dagar kvar tills The Sims 3 släpps och dimper ner i min brevlåda.
Klickade mig fram genom internetdjungeln och hamnade av en slump på Sims egna hemsida.
Vilket meddelande möts jag av där?

"The Sims 3 releasen är framflyttad till den 4 juni 2009."

JAHA?! Jag som har varit trogen kund, och även förbokat The Sims 3 på cdon.com, kan inte få ett satans mejl från dem där de berättar att releasen är framflyttad flera månader?

Jag blev helt sur nu ikväll. Haha! Ja, jag är en nörd, jag tycker om Sims, och har längtat efter denna release i flera månader, och idag slog tanken mig att det bara var 4 dagar kvar, också får man detta meddelandet, av en slump!

Jisses. Visserligen hade jag ändå inte riktigt haft tid just nu, nästan inte pengar heller, men ändå.
Attans. Typiskt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0