Shopping på Väla!

Idag åkte mamma & jag iväg till IKEA och Väla i Helsingborg.
IKEA var skoj, hittade så sjukt mycket fint alltså, så ska spara ihop lite pengar till ett jättefint skrivbord jag hittade!
Gud vad jag vill ha en jättestor lägenhet för mig själv att inreda, och massa pengar förstås..

Men väl inne på Väla hittade jag en himla massa. Ni känner väl till den jättepopulära skinnjackan i bikermodell från HM som tog slut skitfort nu detta året? Den hittade jag där, hur många som helst, och tog snabbt som attan en i storlek 34 för 498:-, är skitnöjd. Sen hade jag 100kr i rabatt hos HM också, så för min del kostade den bara 398:-, haha! Mycket skönare jacka än vad jag trodde!

Ur & Penn har ju också en enorm utförsäljning, hittade dock ingen klocka, men en skitsnygg kuvertsväska där det även finns axelband till. 129:- hade den kostat, men nu fick man den för ynka 20:-, röd och skitsnygg!

Sen sprang jag iväg mot Gina Tricot, velat ha ett par jeans därifrån länge. Tajta, stuprör och så snygga!
Kollat på dem på Gina Tricots hemsida, och dem kostar bara 299:-. Hittade dem på Väla, och dem var så sköna.
Dock är dem stretchiga, så man får nog ta en storlek mindre. Jag brukar ha 25 eller 26 i mina jeans, men dessa fick vara en definitiv 25:a! Supersköna, kan bara rekommendera dem!

Vidare till Stadium för att hitta ett par fina skor. Provade Converse, skitsköna, men nä, 599:- hade jag inte till dem.
Så jag dissade Väla och stack till Familia en bit bort, där skopunkten också fanns, och där fann jag ett par skor som påminner mycket om Converse, men jag tyckte de var på något sätt snyggare, det var en enklare modell helt enkelt, och fy tusan så sköna dem var! Köpte dem, för bara 199:-, sen hur länge dem håller det vetefan, men jag brukar inte slita sönder mina skor så jättesnabbt.

Ikväll blir det godis och Wallander - Täckmanteln, haha! Får väl dras först med att mamma ska glo på Melodifestivalen.. suck, men okej.

Här har ni dagens inköp!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0