Sånglektion och shopping!

Var som sagt på sånglektion tidigare idag, och hade även en musikteorilektion.
Det var mycket givande, båda lektionerna, så nu har jag att öva på inför musikhögskolan, haha.

Efter det stack jag & mamma till Center Syd. Jag hittade ett par galet snygga gladiatskor på DinSko för 349:-,
ett armband + plus på H&M för 39.90:- resp. 29.90:-. Billigt, haha!
Men jag har ett problem, undrar om det fnns någon mer som har samma problem, men jag har aldrig ägt ett armband som verkligen passar.
Mina handleder är väldigt smala, så alla armband jag köper trillar nästan av. Jättejobbigt.
Någon som känner igen sig?

Ikväll blir det godis och film antar jag, funderar på att se en irländsk krigsfilm Tim rekommenderat, får nog bli den. Eller "The Jerk" med Steve Martin pappa tjatat på mig om att se. Kanske blir båda, haha!

Haha, något som är lite irriterande är att min kära far följer min blogg tydligen, han skyller på att han är uttråkad, haha! ;)
Men igår ville jag berätta om att vi skulle på opera som jag skrev, då svarade han bara: "Åh, jag vet, läste det i din blogg". All lycka bara försvann när jag via telefon ville berätta att för första gången i mitt liv ska jag äntligen få gå på opera, Hahaha! Det var ganska kul, tyckte ju jag.

Här kommer lite bilder på mina nya fina saker. Dock var det galet dåligt ljus här, så ta bilderna lite efter vad dom är, okej?


Gladiatorskor från DinSko, 349:-



Armband från HM, 39.90:-



Ring från HM, 29.90:-
3 kommentarer
Postat av: Annika

jag känne rigen mig med att ha smala handleder...har gjort att jag har fått byta/lämna tillbaka många presenter pga det....

måste alltid hitta såna armband som går att själv ställa in längden på

2009-02-07 @ 20:03:27
URL: http://thetrutharehere.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är nackdelen med att ha en blogg. Man har aldrig något nytt att berätta irl.

2009-02-07 @ 23:43:31
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: Kusin johanna=)

och nu följer även kusin vitamin din blogg=)

2009-02-09 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0