Nutida Konst Tavla

Började med min tavla till Nutida Konstens utställning i maj.
Är redan störtnöjd, kom en bra bit på tavlan. Blev precis som jag tänkt, om inte bättre.
Haha, andra kanske inte ser det, men jag ser det som är bra för det är mina tankar och känslor.
Lovely, och underbart att bara sitta och kleta ner sina känslor på en tavla. I love it.
En del kvar att göra på den dock, men skönt att ha kommit en så bra bit.

Kreativiteten flödar, haha, och imorgon ska jag nog försöka spela in lite i studion till projektarbetet.
Har galet mycket att göra, pratade med pappa i telefon innan idag, och den sista helgen i februari blir definitivt INTE rolig för min del. Spelningar + musikhögskolan. Det där med musikhögskolan känns inte alls bra för att vara ärlig.
Känns som om det kommer bli bortslösad tid, men jag får se, kanske blir skitkul när man väl är där! =)
Får hoppas det känns bättre snart dock!

"Dog Whisperer" är på tv nu, sjukt bra program för den som har hund, ska fortsätta glo lite på det faktiskt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0