Jag har problem nog, FAN!

Dagen har inte varit bra.
Inte nog med att jag haft idag på mit att lära mig en låt.
Jag har även migrän idag, mår illa som bara den, huvudvärk som inte ger sig, och lågt blodtryck vilket gör att jag är svimfärdig nu ungefär hela tiden.

Nu är det även problem med transport pengarna.
Bröllopet är ju danmark, och svenska kronan är ju så jävla låg och oduglig nu så pengarna räcker inte.
Det som gör mig arg är att dem säger att jag ska få de pengar jag själv lagt ut imorgon,
men jag är en sådan som vill ha koll och jag hatar när folk säger: "Det löser sig", speciellt när man inte känner dem.
Vill inte bli lurad, för då kommer jag använda min sångteknik på annat sätt.

Usch nä, nu är jag sjukt trött.

1 kommentarer
Postat av: Ahå

Oj, jag hoppas verkligen det löser sig, och att du får dina pengar när du är där imorgon (idag).

Lycka till, och ge danskarna vad de tål! ;D

2009-02-21 @ 04:00:54
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0