Effektivt arbete!

Wow vad tiden går!
I över 4 timmar fastnade jag och pappa i studion, vi fortsatte och spelade in en bra bit på vår egenskrivna låt jag berättat om innan. Vi fick ihop jättemycket, och nu är det en jättemaffig refräng som ska skapas, måste försöka hitta lite inspiration.

Men jag måste säga, låten kommer bli GALET bra i slutändan. Introt är hittils min absoluta favorit, herregud, wow! Haha.
Det var sjukt roligt, och många skratt stunder, men även irriterade stunder ni vet som man kan ha i studion när saker & ting bara inte blir som de ska.

Spelade även in en bit på låten "I'll never stopped loving you", så den kommer bli färdig snart också.
Nu är jag megatrött, och ska belöna mitt hårda arbete med att slänga mig i soffan och dega.

(Sammanlagd arbetstid: Mer än 4 timmar)



Vår låt kommer bli HEAVY!!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0