Alla Hjärtans Dag

Glad Alla Hjärtans Dag allihop. Hoppas alla får en trevlig dag.
Själv ska jag ut & äta med familjen, sen får jag se vad som händer.

Vaknade nu vid kl 10.00, och har haft en underbar dröm!
Drömde att jag gick ut från huset och det var runt 15-20 grader, och värsta vårvädret.
Det var lagom varmt, känslan var på topp, och man hade på sig alla de underbara vårplaggen.

Fast det ser inte ut att vara så pjåkigt väder ute idag heller. Blå himmel, ingen vind, sol, fast kallt tror jag.
Men det kan vara mysigt det också!

Nu har jag varit hungrig sen klockan tolv inatt, måste kila ner och äta frukost.
1 kommentarer
Postat av: Michelle

Skit segt att Kitty åkte ut! Hon har ju förbättrats, därför trodde jag inte hon skulle åka ut. Fan hon var en störtskön brud! :D



Aja, hoppas får en bra dag tuttan! <3

2009-02-14 @ 14:43:13
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0