2009.02.28

Vaknade upp till en vacker sol som sken mig rakt i ansiktet. Fantastiskt.
Sov väldigt gott inatt trots allt som hänt.. men jag antar att allt har en mening.
Hoppas allting löser sig på ett bra sätt till slut..

Idag blir det istället att åka iväg till IKEA med mamma och kolla in lite diverse saker, får se
om man kanske hittar någonting. Ett mindre skrivbord vore toppen, mitt är alldeles för onödigt stort, tycker jag.

En låt jag lyssnar på dagligen, som är ett måste för mig, är så klart en låt med Sonata Arctica.. haha.
Den heter "Under you tree", och är från deras album "Unia". Melodin är så galet vacker, texten är klockren och ja,
den är så fantastisk hela låten. Vill bara tipsa, för den förmedlar verkligen en speciell känsla, kan inte riktigt beskriva, men jag känner ett typ av lugn i hela kroppen när jag hör den.

Vad ska ni göra denna lördag? Visst är det underbart med en blå himmel och inte en grå & molnig som alltid annars?
Underbart!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0