2009.02.25 - Musik hela dagen!

Musikrepetition idag i skolan, men det gick faktiskt jättebra.
Vi ska ju ha en spelning nu på tisdag redan så det blev lite intensivt idag, men skoj!
Frida & jag övade på lite andra grejer också, gick skitbra, haha, det var jävligt kul dessutom.

Idag blir det Arbetsmiljö läxa och svenska plugg för min del, får ta musiken imorgon.
Ska även försöka fixa en ny header, ville ha lite färg på bloggen och valde ljusrosa då det är en annan favoritfärg
jag har.. Men tycker headern ska matcha lite mer, så får jag tid över får jag göra en ny, har redan tankar på en design.

Igår var vädret jättevackert, men idag suger det som fan. Regnat lite, molnigt... grått.. nä fy.
Behöver vår nu! =)
 
Nä.. tummen ur nu, måste börja pluggandet.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0