2009.02.24 - Hard Work

Wow vilket väder det varit idag.
Jag & Paulina gick till Netto under vår håla, och det var helt fantastiskt väder.

Nu ska vi beställa pizza, och fram tills nu har jag jobbat hårt redan. Hann med en timme på projektarbetet,
också ska jag sedan fortsätta öva på låtar med pappa fram tills ikväll, efter det får jag plugga på svenskan som kommer lite i kläm här nu känner jag.

Nä, dags för mat och sen är det hårt arbete med musik som gäller.

För övrigt ringde körskolan precis. Pga. lite olika omständigheter får jag antagligen göra min uppkörning och skrivningen i slutet på mars redan, snacka om att jag blev och är SJUKT nervös. Herregud, hahaha!

Herregud.. nu måste jag nog försöka smälta detta.

(Sammanlagd arbetstid: 1 timme)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0