2009.02.20 - Stressad!

Fy tusan vad jag känner mig stressad.
Ska sjunga på ett bröllop imorgon i danmark, där paret ville ha en dansk låt.
Okej tänkte jag, problemet är att jag fick noterna först igår.
Så ja, idag ska jag lära mig den låten.

Känns det bra tror ni? Verkligen inte. Hatar sådant här. 
Det var kort varsel redan när dem ringde för drygt två veckor sedan,
men under den tiden hade dem väl kunnat fixa noter på låten tycker jag.

Är så jädrans förbannad. Ska verkligen försöka, men man blir ju jättenervös också när man
ska lära sig låten på en dag.. Känns inte alls bra.

Så det är vad min dag kommer innehålla. Jävla skit.
1 kommentarer
Postat av: Frida.

Det kan man kalla en utmaning..lycka till!:D

Jag hade fått magknip herregud.

Kan man verkligen begärasådant dagen innan?

Vilka huen till brudpar:S

2009-02-20 @ 17:27:28
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0