2009.02.15 - Övning!

Låg och drog mig lääääänge i sängen idag, underbart som bara den.
Att bara veta att man har ledigt imorgon är så underbart, haha, känner mig nästan chockad.
Däremot blir det inte så mycket ledighet för min del.

Denna dagen ska jag börja med att öva inför bröllopet i helgen.
Ska sjunga "A moment like this" & en egentligen dansk låt vi översatt till svenska som heter "Du är".
Väldigt fina låtar, och ska bli spännande att bröllopet äger rum i Köpenhamn! Få se andra kyrkor än bara Sveriges.

Sims3 kommer även ut om 4 dagar.. 4 dagar!!! Hahaha, kommer dock inte ha tid att spela.. men installera det ska jag fan göra och spela lite. Bara lite. Sen är det massa plugg!

Precis ätit frukost, müsli med vaniljjyoghurt. Väldigt gott egentligen, men fy vad jag hatar frukost.

Nä, borsta tänderna och sen öva vid pianot.
Framåt marsch!

3 kommentarer
Postat av: Frida.

hahahaha, det låter som om vi snackar om ngn vi känner! du får berätta vad den handlar om sen:)

snaggad & charmig va? låter lovande!

2009-02-15 @ 14:08:27
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Frida.

Madde jag har panik, har glömt svenska frågorna i skolan!! om du e inne på msn, hade du kunnat skicka ngr till mig då?

2009-02-15 @ 14:21:24
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det låter som något man ska ta sig en titt på!:)

Åh vad snäll du är, tack så hjärtligt!:D

2009-02-15 @ 15:44:57
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0