2009.02.10 - Lång dag!

Lång dag idag. Kom i princip precis hem.
Men det har varit bra ändå, fast jag har ätit lite för lite dock, men det kommer ordna sig.

Imorgon är det halkkörning, och jag är sjukt nervös. Det jag antar att jag är mest nervös för är nog att jag vet ju inte om det bara är vi 4 från min körskola eller om det är jättemånga fler. Det blir så pinsamt då, haha!
Någon med erfarenhet som vill dela med sig?

Nu ska jag nog försöka göra lite svenskauppgifter. Vi läser om realismen, och den boken vi har suger. Det blir så sjukt ointressant när det inte hänger ihop överhuvudtaget. Jaja, får försöka.
Fast först så ska jag lyssnar på Sonata Arctica, ett måste nu känner jag.

Imorgon är det ju opera också, från kl 19 - 22 ska vi vara i Malmö, ska bli spännande.
Men är det för tråkigt drar jag, har annat att göra i så fall, haha! Men ser verkligen fram emot det!

Jaja, dags att göra något vettigare antar jag.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0