2009.02.09 - Måndag igen.

Shit, denna vecka känns det som om allting händer, haha.
Idag ska jag försöka måla på tavlan till Nutida Konst, men känner inte direkt någon inspiration..
men får försöka, ska även göra lite religion tror jag.

Finns så mycket annat jag vill göra just nu, haha, vill inte hålla på med läxor.
Men men, måste göras.

Idag var det även ett jazzband från Sundsgårdens folkhögskola, de gick jazzinriktning.
Och det var verkligen det bästa jag hört på länge. Det var HELT otroligt.
När de började spela första tonen ville jag absolut INTE att det skulle sluta, när de presenterade sin
sista låt ville jag inte gå därifrån sen, kändes för jävligt. Det var så bra att man hade kunnat sitta en hel dag och
bara njuta av deras otroligt härliga sound.
Fantastiska! Har för mig att de hette något i stil med Glenns Sextett. Kan inte säga jättesäkert att det var det, men hör ni någonting liknande, lyssna på dem. Fantastiska!

Nä, nu ska jag försöka måla. Tyck synd om mig. Känns inte som om man kunnat slappna av på länge. Det är väl det man får göra sista månaden innan studenten antar jag. Ouh, längtar!
1 kommentarer
Postat av: johanna

Heeej gumman=)

Hoppas att allt är bra med dig och resten utav familjen...

Saknar er grymt mkt, att bara få sitta och skratta ihop me er e ju underbart=)

Puss och kram/ kusin Johanna

2009-02-09 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0