2009.02.07 - Suck.

Vaknade ungefär precis nu, 09.30.
Tänkte kolla min mejl bara ifall att, och vad hittar jag då?
KL 5.06 innar har någon ÅTERIGEN försökt återställa mitt lösen till min msn.
Helt ärligt, orka? Jag byter fan snart msn, det verkar ju vara någon som tycker att det
finns något intressant att hämta på min msn, men det är det ju inte.

Blir så jävla trött. Kan man inte få ha någonting ifred.
Är så jävla arg nu. Har folk inget bättre för sig?

Nu ska jag studsa i mina kläder, gå ner och äta och sen är det dags för sång- och musikteorilektion
i Malmö för min del. Känner mig lite för trött för båda, men det ska ändå bli kul faktiskt.
Center Syd efter det också, sen tror jag att jag skulle få övningsköra någonting. Jippi! ^^
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0