2009.02.06 - Dimmig fredag

Japp, idag är det jättedimmigt, kallt och ensamt. It sucks!
Joina mig någon? Haha!

Idag är det bestämt, på onsdag är det halkkörning på dagen, men på kvällen blir
vi bjudna på en riktig opera i Malmö av skolan! Det ska ingå i vår nutida konst utbildning.
Har i hela mitt liv velat gå på opera, och detta är nutida opera, så min lärarinna sa att
antingen blir det jättevackert, eller ganska.. hur ska man säga, inte direkt klassisk opera.
Nutida musik är lite speciellt av sig, men jag hoppas det blir bra, så man inte sitter och snarkar & dreglar under tiden.

Ganska tråkig fredag känner jag. Usch.
Imorgon är det först sångelektion kl 12.00, sen efter det är det en musikteori lektion jag ska ha med ett proffs, i en hel timme! Borde lära mig något. Men han får ha tålamod, så han inte blir arg på mig, haha!

Nu är jag hungrig. Egentligen är jag galet sugen på ett Geisha choklad, eller ett Marabou Schweizernöt. Mums.
Nä, over and out så länge!
2 kommentarer
Postat av: Matilda

Ah okej! :)

Jag går på Rullians =)

2009-02-06 @ 17:17:33
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Postat av: Michelle

Det var ingen dålig nyhet! :)

Men, det ska bli kul på onsdag är vi går på opera! Herregud, hoppas det är bra så man inte somnar? HAHA!

2009-02-06 @ 19:26:28
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0