2009.02.04 - Snö?

Herregud. Det snöar. Skjut mig.

Snön väntade jag ivrigt på vid julafton och nyår, men dem kom aldrig.
Den svikaren kunde fan hållt sig borta nu också. Usch! Blir bara slask nu. Sådant mög.

Var en okej dag i skolan i alla fall. Men som alltid annars på onsdagar blir man så sjukt trött i huvudet efter så mycket musik. Men vi har haft skoj ändå!

Ledig imorgon, men då är det körskola. Dock ville tydligen min lärare ändra tiden, men har inte fått fatt på henne ännu, attans! Hoppas hon ringer ikväll.
Annars har jag inte planerat någonting annat imorgon. Projektarbetet är ju mer än självklarhet.

Nä. Har precis kommit hem och nu snöar det OCH börjar bli mörkt. Gud vad deprimerande.
Nu ska jag äta rester sen igår, grillad kyckling och pastasallad. SÅ underbart gott.

Återkommer senare, ska ner till studion sen!
1 kommentarer
Postat av: Ahå

Usch, såg att det snöat här imorse också! Mysigare än is dock :/

2009-02-05 @ 08:07:59
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0