2009.02.02 - Överdrivet trött..

Herregud. Denna måndagen trodde jag skulle ta dö på mig!
Vaknade upp och ville verkligen inte inse att det var många morgon och att klockan var 06.30.
Väl i skolan så hade jag trafikantutbildning, och satt nästan och somnade framför datorn när jag gjorde trafikprov.
Kände hur ögonen gick i kors, hahaha, måste varit roligt att titta på mig då!

Sen efter det hade vi tydligen 3½ timmars håla, för vår lärare i Arbetsmiljö & säkerhet var tydligen sjuk.
Från kl 10.10 - 13.50 skulle vi ha håla. Usch! Killarna gick tydligen och fråga ifall vår sista lektion som är musikteori kunde ställas in, och att vi tog igen det en annan dag, vår lärare Thomas gick med på det.
Jag lovar, han gjorde hela min måndag, nä, HELA veckan! Så underbart snällt alltså, jag hade definitivt inte kunnat koncentrera mig på musikteorin ifall jag redan så trött skulle sitta och glo i 3½ timme. Wow.
TACK Thomas!

Fick för övrigt en komplimang idag av Thomas också. Haha, jag kan tydligen svära men ändå få det att låta fint. Hahaha!
Den egenskapen ska jag hålla hårt i, hahaha =D

Nu ska jag nog vila upp mig en stund på soffan faktiskt. Ögonen börjar gå i kors igen!
1 kommentarer
Postat av: Zäta

haha den egenskapen skule jag också vilja ha :P

2009-02-02 @ 13:07:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0