Trött

Nu börjar jag äntligen bli trött. Imorgon blir det upp tidigt, köra iväg brorsan till skolavslutningen, ta tåget tidigt och förbereda sig för enorma förseningar..

Imorgon jobbar jag kl 12 - 20, och det blir ungefär likadant hela helgen.. först ledig på tisdag tror jag, men på torsdag nästa vecka är det ju faktiskt julafton. Så himla mysigt det ska bli!

Skaffade mig en ny header också, ville ha något nytt. Inte så värst bra, men det är något iallafall, och bättre kvalité än den förra! =)

Godnatt!

1 kommentarer
Postat av: Jeppe

Tack ska du ha! :) Din blogg har också fått en fräsch design måste jag säga! :D



God jul på dig!

2009-12-17 @ 23:57:01
URL: http://ihawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0