Personlig julklapp

Åkte till Center Syd tillsammans med min bror idag, och fann bland annat ett par jeansleggins, och en skitsnygg vit keps från Nike för 149kr, den var otroligt bekväm! Vill ha en snygg keps man bara kan dra på huvudet när man har en dålig hårdag, haha. Men nåja, jag & min bror hade det trevligt under all shopping iallafall.


Hela eftermiddagen
har jag hållt på med mina julklappar till kära Ida & Karin. Det är en personlig julklapp, och jag hoppas jag hinner färdigt med den till julfesten vi medarbetare ska på den 25:e. Jag hoppas även dem blir glada.. för jag själv börjar bli nöjd får jag säga!

Nu ska jag dra på mig jackan och snabbt sticka till affären och köpa nya SOLO, sen in i duschen.

Något bra på tv ikväll?



1 kommentarer
Postat av: C

Navy CIS är bra :D eller CSI NY, men det jag det. Haha



Dusch, usch nej. En gång i veckan räcker för mig :P HAHAHAH!

2009-12-22 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0