Lucia

Godkväll gott folk!

Idag har tågen rätt ut sagt jävlats. De bygger ju om i Malmö, och tåget var försenat över 30minuter till Köpenhamn idag.. för jävligt. Det värsta är att dem visste att detta skulle komma, och ändå höjde de priset på mitt pendelkort med 120kr varje månad. Usch.

Jobbet har gått bra annars. Lite segt såklart, det är söndag.. jag vill egentligen inte jobba på helger, men vad gör man? När det är juletider så har man inget val när man jobbar på ett shoppingcentrum..

Ikväll kollar jag & mor på en ny film med både Denzel Washington och Forest Whitaker. Men imorgon blir det upp tidigt igen! Jag & en arbetskamrat som också bor i Landskrona ska ta ett tidigare tåg så att vi har råd med tågens förseningar.

För övrigt vill jag bara predika snabbt om I.D Bare Minerals. Det är inget skämt, det är på riktigt. Hyn blir fantastisk! Den ser perfekt ut! Det är helt galet! Jag älskar det, och det är så himla drygt och och verkligen värt det!

Nu blir det film. Puss!

1 kommentarer
Postat av: C

Jag är stolt över dig att du jobbar som du gör och kämpar igenom det. Keep going. :)

2009-12-13 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0