Julklappar

Haha, bara jag som glömt att det är andra advent?

Inte haft en tanke på det. Känner ingen som helst julstämning! Visst, mamma har satt upp jättefina juldekorationer, men än är ju inte julgranen uppe.. kanske den som fattas? Får tända det andra ljuset sen iallafall..

Var och lämnade tillbaka min jacka idag och fick pengarna tillbaka, snällt. Sen köpte jag mammas julklapp, och hittade även brorsans, tjohoo! Så nu är det färdigt. Sen råkade jag ju hitta en fin underklädesbody till mig själv, samt en snygg kavaj liknande sak från HM, samt en likadan fodralklänning med dragkedja där fram som jag har sen innan, fast i röd som jag letat efter.. Så det känns väldigt trevligt får jag säga!

Nu hade jag tänkt att röja upp lite, och senare ikväll ska jag nog beställa hem en pizza.. tänkte göra det igår men det blev aldrig, men idag är jag riktigt sugen på det. Med massa vitlökssås.. Mmm...


Grymt snygg på! 199kr från HM.


Röd fodralklänning från HM, 179kr.
1 kommentarer
Postat av: C

Haha, pizza. Kebab pizza med massa vitlöks sås lätt :D folk på jobb brukar undvika mig då, undrar varför :P

2009-12-06 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0