Jobbat över..

Tjohesan säger jag, jag är fett trött.

Imorse vaknade jag och har sovit och vaknat HELA natten. För första gången i mitt liv hade jag påsar under ögonen.. USCH! Hahaha, så på med smink och iväg till jobb såklart.

Jag har jobbat mycket idag.. jag skulle jobba 11 - 19, men vid halv sju ikväll tror jag det var kommer Ali och böööönar och ber mig att jag ska jobba till 20 så att han kunde gå och sticka iväg till sin fotbollsmatch, var tydligen SM.. han bönade och bad så mycket att jag sa ja. Hahaha, han började säga att han älskade mig och en massa slängkyssar... så antar ju såklart att jag gjorde en god gärning. Haha!

Blir trevligt i december, för jag har jobbat över en massa nu egentligen.. många timmar jag ej räknat med. Jag tackar inte nej, hehe! ;)


Imorgon ska jag föra över min inkomna lön, och börja planera julklappar. Har en ganska bra koll på vad jag ska köpa iallafall! Hittade iallafall en fin tröja på Gina Tricot.. ser skön ut, samtidigt som mönstret är lite ovanligt på den typen av plagg! Eller vad säger ni?

3 kommentarer
Postat av: emilia widerström

vilken mysig tjocktröja:)

2009-12-01 @ 23:54:16
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: C

Jo, det var lite annorlunda, men annorlunda är bra :D

2009-12-02 @ 00:40:54
Postat av: emilia widerström

svar: ja, haha:) den måste jag kolla på nästa gång jag går in på gina tricot ;D hur mycket kostar den, vet du de? :)

2009-12-02 @ 01:18:20
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0