Jahapp...

Äntligen är jag hemma. Jag har jobbat på bra idag, men dagen har varit lång faktiskt. Många trevliga kunder också!

Några få konstaterade saker idag från min sida;

* Det kliade i mitt öra, och jag råkade tydligen ha ketchup på precis det fingret.. inget trevligt det där.

* Jag hatar när barnfamiljer kommer in på Burger King och ungarna står och äter innehållet från sin näsa mitt framför en.

* Jag tycker Henke Larsson är så fruktansvärt GRYMT bra! Han är en utav världens härligaste människor. Går från spelare i HIF, till tränare för Bois.. alla Landskrona- och Helsingborgs bor vet hatet lagen emellan. Tummen upp för Henke!

Nu ikväll blir det tv, soffa, borsta tänderna, sängen, sova. Sen imorgon ska jag äntligen få träffa Ida. Jag är så himla glad!




1 kommentarer
Postat av: C

Ketchup i örat har jag nog aldrig lyckats med, men däremot en tops :S

2009-12-15 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0