Förseningar

Jahapp, haha. Förseningar återigen idag. Behöver jag säga mer?
 
Dagen är avklarad, åtminstone på jobbet iallafall, och när jag kliver innanför dörren här hemma, så ser jag den vackraste julgranen någonsin. Den har varit uppe någon vecka, men det var något som gjorde den lite extra fin.. kan ni gissa vad?

CHOKLAD! Haha, det var Geisha och Toblerone som hänger i granen. Min mamma är bäst! Haha. Har ätit lite chokladtomte nu, och klockan är redan jättemycket. Men jag måste ändå fortsätta lite på min julklapp till två utav mina närmsta vänner. Den måste vara färdig tills på fredag! Då är det ju julmiddag med jobbet i Köpenhamn! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. hrm. Tips, någon?! Haha!

Ska fortsätta med julklappen nu! Spännande.. vad kan det vara?

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, jag tror jag har en idé på vad det kan vara. Men inget jag skriver här, vet bara att du är väldigt bra på det :D

2009-12-24 @ 01:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0