Fin julafton

Fy fan, vad jag är mätt.

Sitter rejält nerdegad i soffan tillsammans med mamma. Vi är mätta. Så mätta att det nästan hade varit skönt att spy, haha. Men dagen har varit underbar. Vi bestämde oss för att försöka göra det absolut bästa utav julen nu när pappa inte är hemma, första och sista gången, det har han lovat, och det blev verkligen lyckat. Mamma fick en kaffebryggare och en ansiktsbehandling av mig, och hon blev glad. Brorsan fick ett spel han velat ha ett tag, och han verkade också bli glad.


Min julklapp till Ida & Karin, som de ska få imorgon, är färdig. Jag är helt okej nöjd får jag säga. Ska bara slå in dem också innan jag åker iväg imorgon.. får inte glömma det! Imorgon är det julfest med jobbet som tidigare nämnt, och det ska bli trevligt. Dock kan jag endast stanna till senast 22.23, sen går det inga fler tåg hem för min del, haha. Men jag ska se till att göra det bästa utav tiden när jag är där. Vi ska mötas kl 18, och äta massa gott och ha trevligt. Ser jag fram emot!


Nu ska jag trycka i mig liiiiite mer choklad.. vi har massor. Haha, måste bara för att... och nästa år ska jag nog fan ha ett nyårslöfte. Brukar ALDRIG ha det, men nu är det nog på tiden..

Ni får ha en fortsatt trevlig julafton gott folk. ♥



2 kommentarer
Postat av: C

Haha, choklad går alltid ner, kvittar vad :D Härligt att höra du hade det bra. Hade jag med :D



Till nästa inlägg, ha det bra

2009-12-25 @ 00:59:05
Postat av: FERHAT - Studerar till Sjuksköterska

SV: Tack , hoppas allt är bra med dig annars :)

2009-12-25 @ 01:06:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0