Converse

Efter så många år av längtan, så har det äntligen hänt. Jag har blivit ägare till, inte bara ett par, utan två par Converse. Det ni! Hahaha, lite sent ute.. men jag har faktiskt inte haft råd. Det hade jag inte egentligen nu heller. Men jag fick det som tidig julklapp av min underbara familj som varit i Karibien, och där har dem ju stora feta affärer med endast Converse, och där fick dem två par Converse för priset av ett par i Sverige! Perfekt!

Dem var tydligen slut i storlek 37 i alla affärerna där borta, och 36,5 blev lite för trångt (provade i Sverige först), så mammsen tog 37,5, och det funkar faktiskt. Har sula, och spänner åt dem lite extra! Men nästa gång får det bli 37, men det får dröja. Jag är så himla nöjd anyway!


Två par sådana här fick jag av min familj!♥ Ett par svarta & ett par vita!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0