Berg- och dalbana

En arbetsdag är avklarad. Det är fredag, och jag har jobbat från kl 12 till 20. Idag landade Barack Obama, men det ironiska är att, för min del, har tågen fungerat bättre än på länge. Ironiskt? Ja, kanske.

En arbetskollega avslöjade idag, av en ren slump, både han och hans brors IQ för mig. Jag trodde jag skulle DÖ! Översmarta saker. Sen började han ge mig flertalet tankenötter att knäcka, och det gick riktigt dåligt till en början. Tills det började lossna banne mig! Fast.. han gav mig en han ska avslöja imorgon OM jag inte klarar den, och tro mig, som jag tänker. Herregud.. Bara hur han kan memorera alla är otroligt. Haha! Men det har varit kul.

Men, det var dock inte så roligt när det kom inte ett stort gäng, aspackade killar i 20-25 års åldern. Man hörde ju först och främst inte ett skit av vad dem sa, dem bara sluddrade, men sen började dem gå på min arbetskamrat och väninna Maryam! De böjde sig över disken och försökte det ena och det andra, så jag fick kalla på min chef. Herregud, inget vett i kroppen och noll respekt. Jävla idioter alltså. Men det blev bra efter det dock..

Imorgon är det jobb igen, och jag jobbar 12 - 20 både imorgon och på söndag. Drygt får jag säga, men vad jag längtar tills julafton på torsdag nästa vecka! Bara få ta det lugnt och ha lite ledigt en längre tid.. ja, några dagar i rad det vill säga.

Nu ska jag slöa på soffan, och sen försöka sova och få en god natts sömn tills arbetet imorgon. ♥




 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0