16 december '09

Arbetsdagen är slut. Jag sitter hemma i soffan och tittar på tv och bara latar mig.. imorgon är jag ledig, och det känns så himla bra! Jag ska sova ut, och sen har vi äntligen fått SNÖÖÖÖ! Det är kramsnö, och det ligger antagligen kvar imorgon, så då ska jag ta med mig kameran ut och fotografera som fan.. jag älskar snö, och det var längesen man fick känna på sådan fin kramsnö. Kändes lyxigt!

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt, och längta till morgondagen, så ska jag äta en god soppa nu med vitlöksbröd. Mums!

God kväll! ♥

För övrigt, nästa lön så.. ska bli en vit och en ljusrosa!



1 kommentarer
Postat av: C

åh, vitlöksbröd. Kan inte jag få en bit? (A)

2009-12-16 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0