091228

Snart ett nytt år. Det känns spännande. 2010. Undrar vad som kommer ske då? Under 2009 hände väldigt mycket i mitt liv, både gott och ont, och alla dessa händelser har gjort mig till en människa jag aldrig trodde jag skulle kunna bli. Jag har blivit så stark, och jag känner inte direkt igen mig i den "förra" Madeleine så att säga. Det är endast positivt!

Idag sov jag ut, för imorgon är det återigen jobb. Tisdag och onsdag jobbar jag från kl 11 till 19, men det har varit skönt att ha haft lite ledigt. Jag behövde verkligen det. Inte känna några krav. Bara få sova.. göra vad man vill, hehe. Är även glad för att jag har börjat få lite mer inspiration till att skriva egen musik nu. Fråga mig inte vartifrån, för jag har ingen aning, men det finns där iallafall, och det känns också spännande.

Idag ska jag ta hand om min lilla vovve som inte mår så toppen. Han har en känslig mage, och när han har sina dagar vill han inte äta och är helt nedstämd.. då mår även jag dåligt. Så ska ta hand om den lilla sötnosen idag och hoppas på att han mår bättre, snart! ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0